ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی
سرخط خبرها

تا اوایل هفته آینده در اکثر نقاط خراسان رضوی آسمان صاف خواهد بود | افزایش دما از اواسط هفته آینده (۶ مهر ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۸۶۱۹۹
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تا اوایل هفته آینده در اکثر نقاط خراسان رضوی آسمان صاف خواهد بود | افزایش دما از اواسط هفته آینده (۶ مهر ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به این موضوع که تا اوایل هفته آینده در اکثر نقاط استان آسمان صاف خواهد بود، گفت: اما از اواسط هفته آینده شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی به تدریج با خروج سامانه ناپایدار جوی از خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده در اکثر نقاط استان آسمان صاف خواهد بود، اما در مناطق بادخیز به ویژه نواحی شرقی و جنوب شرق افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: دما طی این مدت تغییرات قابل ملاحظه‌ای ندارد، اما از اواسط هفته آینده شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۶ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ٣٠ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گفتنی است روز گذشته در شهرستان بردسکن کمتر از یک دهم میلیمتر بارش داشته است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢۴ و ١٣ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۴ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ٧٨ در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->